4 Ekim 2012 Perşembe

Merhaba

DSCN7573

Güzel bir çiçekle merhaba diyeyim yine en sevdiğim gece saatlerinde bu bloğa. Geceler güzeldir birçok çirkinliği gizler bağrında. Sonu seherdir, sabahtır aydınlıktır.

Bu gece var hatta şu an varız ama bir an sonrası ve yarın var mıyız bilinmez. Elimizdeki herşeyi paylaşsak? Acı tatlı, hatıra , hikaye veya tarif sanırım hem vakit yetmez hem sağlık.

Bazen okuyupta hoşlandığım yazıları bir dosyaya kaydediyorum tekrar okuyorum bunu arkadaşlarımda okumalı diye düşünürsem onlara yolluyorum. Yazanlar izin verir mi diye düşündüklerim oluyor paylaşamıyorum. İzin alabildiklerimi ve gözüme hoş gelenleri paylaşayım vakit buldukça bu blogda.

İlki bu kış duyduğum şu paragraf olsun ki çok sevdim;

 "Hakiki dost acı gününde sana destek olan, senin yanında olan sanırsan aldanırsın. Acı gününde yanında olan birçok kişi vardır ki " ya buldun belanı,  haketmişti de neyse insanlık bende kalsın" der hatta için için sevinir. Kendisini senden iyi gördüğü içinde yardım eder. Fakat sen güzel birşeye, insanların imrenerek baktığı ama onda olmayan bir nimete kavuştuğunda senden daha sevinçliyse gözlerinin içi gülüyorsa hakiki dost işte odur"


DSCN7575
Sahra'dan sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder